Sofia

DU ÄR SÅ UNDERBAR!!!

Publicerad 2011-10-11 21:03:54 i - Life of Sofia,

ja du är så himla underbar och fantastik gumman du är snygg cool du tänker på andra jätte mycket hela tiden och du heter emma  min bästis vi träffades på 6:års när jag inte hadde nån atta vara med och du inte va med nån och då kom du fram till mig ville va med mig och det ville jag sen dess har vi blivit tajtare och tajtare men nu börjar vi glida i från varandra och det vill inte jag för jag älskar dig du bäst gumman  vi måste vara nån gång igen I ♥ YOU

HÄR VAR VI SKIT TAJTA

Kommentarer

Postat av: Emmy<3<3

Publicerad 2011-10-19 17:56:26

Ska jag göra en header till dig? :)

Postat av: Emma.berglind

Publicerad 2012-01-03 20:54:12

jag älskar dig sofia du är bäst,jag gråter jätte mycket för att du skrev så där och jag har bevis på det hanna kan säga det <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela