Sofia

förlåt att jag inte bloggat

Publicerad 2011-10-03 12:37:44 i - Life of Sofia,

bloggen men jag har inte haft tid att  blogga men i torsdag så var jag med alva det var kul jag red på hennes hästar och i fredags var det ju berga det vet ni men i lördags så ringde jag tove och fråga om vio kunde göra nåt och då sa hon att greta skulle vara där men jag fick vara med dom.vi plockade svamp först sen gjorde vi mat det var kul för vi vokade så det blev gott men det var väldigt smutsigt på spisen men sen bästemde vi att vi skulle sova över hos tove så vi CYCKLADE till centruym och det var jätte jobbigt och sen i söndags så åkte vi till simhallen och badade i tre timmar och sen åkte greta hem till sig och jag och tove åkte till tove och jag packade i ordning mina saker och gick hem men i dag så gick jag till skolan men fick feber och ont i huvudet så jag gick hem och gick å la mig i sängen och nu vaknade jag precis så det kommer inte bli så mycket bloggning
aja hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela