Sofia

god morgon

Publicerad 2011-09-04 09:56:40 i - Life of Sofia,

tja bloggen
har precis vaknat och då tänkte jag slänga in ett inlägg för jag har inte bloggat
på länge för i fredags så när jag och tove kom hem så ville vi kolla på film för
den var två timmar och då orkade vi inte blogga. och i går så vaknade vi halv
tolv och då åt vi frukost och sen gorde vi oss i ordning för sen åkte vi ut till
landet en stund jag och tove. för sen när jag kom hem från landet så skulle vi
byta om och sen skulle vi iväg och käka middag med nåra som bor på värmdö
och då hann jag inte blogga och när vi kom hem kom vi hem jätte sent så
då blogga jag inte heller men ska fixa lite hemma i dag får se om jag är med nån
aja hejdå mina älskade läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela