Sofia

har tråkit

Publicerad 2011-09-11 18:32:45 i - Life of Sofia,

tja bloggen
japp i helgen blev det inte så mycket bloggning för vi orkade inte
i går sov Emma hos mig det var jätte roligt för på dan så bakade vi
äppelpaj som vi skulle ha till kvällen och sen så spelade vi sims resten av dagen
och sen åkte vi lite rullskriskor och sen på kvällen så kom min mormor och morfar
för att fira min brorsas födelsedag och sen sov Emma hos och på morgon så vaknade vid
10:00 och då gick vi upp och spelade sims och sen så gick vi ner och åt frukost
sen åkte vi till Emma  och var där hela dan jag kom hem för en timme sen och då har jag dushat
och gjort läxorna och städat mitt rum. vi ska äta snart och sen måste jag packa väskan
och lite andra saker och sen måste jag hämta upp ridsakerna
aja bloggar karnse senare hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela