Sofia

ja vet.....

Publicerad 2011-09-14 14:06:42 i - Life of Sofia,

...att jag inte har bloggat på länge men det har vart mycke i skolan och sånt så jag har inte hunnit direkt
så mycke så nu tänkte jag blogga lite om dagen.i dag har vi haft engelska,matte och hemkunskap sen slutade vi
och jag har precis kommit hem snart ska jag tillbaks till skolan för vi ska ha utveklingsamtal 14:30 men vi måste åka lite tidigare  det var min dag men jag bloggar sen när jag kommer hem om hur det gick och vad jag gör.
bye bye

kom ni i håg den hära tiden tjejer då hade vi det bäst!!!

Kommentarer

Postat av: ella svensson ;)

Publicerad 2011-09-14 14:21:44

haha ! <3 joo de hade vi ju :D men alla ser ju mupp ut ! <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela