Sofia

sämst!

Publicerad 2012-04-24 19:06:43 i - Life of Sofia,

Tjena! Jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera men har arit lite som hänt och å men nu är jag tillbaka som vanligt ska alla fall försöka uppdatera så mycke som jag kan!

'


Ja dagen har varit om vanligt bara den bara flöt på men i slutet hände en sak jag inte vill ta ut på bloggen
men en cycklade jag hem och då var mamma och pappa där!(dom har precis kommit hem från fjällen där dom vandrat) så då har jag umgåtts med dom på kvällen men har också målat naglarna! men i kväll blir det tackos jummi! Men imorgon ska jag vara med Emma och Tove och i ska planera valborg och helgen. Vi ska som ni säkert redan kanske har listat ut så ska vi ägna hela helgen med varandra! :) emn vi hörs lite senare! för vi ska äta nu! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela