Sofia

Alla ♥ dag!

Publicerad 2012-02-14 19:05:08 i - Life of Sofia,

förlåt att jag inte bloggat men orkade inte blogga när jag kom hem! men det jag ville vara me min familj för det är ju Alla ♥ dag i dag och då  orkade jag inte blogga men ville göra det nu! men i morse så vaknade jag  och åt frukost sminka mig och ssen gicka jag och Emma till skolan för Tove var sjuk men å fick jag en present av henne och det var en nalle och två gelé hjärtan! och sen gick jag hem med Emma för vi skulle gå förbi Tove för vi skulle ha 40 kr av henne för att jag och Emma   ska till centrum i morgon och köpa förköp och då ska vi löpa till Tove och Alva! men sen gick jag hem till mig och Emma hem till sig  för hon skulle ha utvecklinggsamtal men då kom jag hem och då ritade jag och jobbade matte! och sen åt vi mat och sen fick jag och mina broser massa gelé hjärtan! och nu sitter ja här! aja hörs sen hejdå:love:

Kommentarer

Postat av: Tove Hedlöf

Publicerad 2012-02-14 22:06:24

Kan du ta en blid på nallen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela