Sofia

...

Publicerad 2012-02-05 16:51:45 i - Life of Sofia,

har dushat klart nu och väntar på att ett par byxor ska vänta men har sminkat mig och tagit på mig en t-shirt och vid 17:00 så åker vi till mormor och morfar så kan inte göra nån matte men får ta hem efter skolan i stället! men kommer säkert mobilblogga när jag är hos dom men vet ej om jag bloggar när jag kommit hem i såfall så bloggar jag i morgonbitti! har ridning i morgon så kommer slänga in ett inlägg innan jag drar till den men sen bloggar jag nåt litet inlägg när jag kommit hem för har massa läxor :( men ska försök så gott jag kan för min statestik har gott upp jätte mycke så det är mycke roligare att blogga så fortsätt titta! men hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela