Sofia

förlåt!

Publicerad 2012-02-20 19:53:12 i - Life of Sofia,

ja jag hann inte med att blogga för mamma sa att jag var tvungen  att plugga för i morgon har vi matte-prov! men i går köpte jag en justin bieber tröja och lite annnat till italien men när jag är borta kommer det bli uppdatering av mina bästisar Emma♥ och Tove♥!! kanske också gör ett inlägg där om vi har internet! men idag var jag ju på ridning och det var kul! men i morgon så kommer jag kanske vara med nån annars så går jag hem och packar men på onsdag så kommer jag gå hem från skolan vid 13:00 för vi åker halv två! men aja måste plugga vidare nu så vi hörs senare! puss puss♥

tröjan! ÄLSKA♥

lite läppsyl,hosttabletter,handkräm och servetter!

det var dagens outfit(alltså från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela