Sofia

kladdkaka

Publicerad 2012-02-11 16:55:22 i - Life of Sofia,

förlåt att jag inte bloggat men när jag gick till Emma så skulle vi äta och sen åkte vi till centrum(berättar vad jag fick i ett annat inlägg) och sen när vi kom hem gick vi ut och åkte pulka och sen kom vi in och då ville vi baka så då bestämde vi att vi skulle baka kladdkaksmuffins:P och nu sitter vi och väntar på att dom ska bli klara och då tänkte jag blogga liet men i morgon kommer jag inte blogga så mycke för ska åka skider i Rome! men kommer ta lite bilder med min mobil så ni får se hur det så ut och hur jag ser ut! men aja nu ska vi snart ta ut dom så vi hörs sen!

Kommentarer

Postat av: emma.berglind

Publicerad 2012-02-12 12:54:58

dom vart fett goda ju!! min pappa fick smaka och han tyckte att dom va jätte goda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela