Sofia

rubik-torka

Publicerad 2012-01-09 13:58:20 i - Life of Sofia,

aja jag vaknade vid typ 08:00 då gick jag upp gic in på facebook och lite sånt sen gick ner och lite kalla pankakor från i går då kom mamma och hadde glömt sin jobdator hemma och en gick jag upp och började titta på kronjuvelerna en kom Marti upp och sa att han skulle gå till skolan och sen tittade jag klart på filmen och den var jätte bra man kan se den på svtplay.se om man vill!sen skrev jag lite mer i dagboken och sen kom Pappa hem med hamburgare och sen gick jag upp till datorn sen har jag tagit lite bilder också aja hörs mer sen puss puss
den här filmen!

Kommentarer

Postat av: Tove Hedlöf

Publicerad 2012-01-09 15:37:28

Ja den är skit bra!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela