Sofia

tja tja

Publicerad 2012-01-26 21:20:31 i - Life of Sofia,

japp han inte blogga i morse och kunde inte blogga i skolan heller. Men sen gick jag och Tove hem till mig och åt mellis och sen gick vi hem till Tove och hämtade hennes kläder och sen gick vi hem till  mig och sen fixade vi iordning oss till fridrrotten och sen fick vi sjuss till fridrrotten och en när denn var klar så åkte jag hem och dushade och rakade benen och sen sitter jg här och är inne på facebook och dunkar musik! men sen ska jag fixa naglarna och sen titta på tv men i morron så ska man sova hos Tove bästo så då kommer jag uppdatera så hör vi innan jag går och lägger mig. puss puss

kommer du i håg Tove???

Kommentarer

Postat av: Tove Hedlöf

Publicerad 2012-01-26 21:39:55

Ja älskar dig bäbo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela