Sofia

Godmorgon

Publicerad 2012-06-17 12:06:16 i - Life of Sofia,

I have missed you! ♥
Ja jag vet att jag inte bloggat sen en vecka sen men det har varit mycket strul hemma och med kompisar men nu har allt löst sig så det är bra men i onsdag så var det  skolavslutning och efter så stog vi och grät för Hanna i vår klass ska byta så det var värsta gråt-kalaset men sen stack jag,Emma,Tove och Emmy till donken och åt mat :) Emmy har kommit hem nu från 1 och 1 kvarts år i Afrika,Namibia. Hon kom hem förra söndagen :) Men efter donken åkte vi hem och då gick jag hem för jag skulle fixa i ordning mig för jag och min familj skulle till Texas longhorn! Sen har jag inte gjort nåt specielt den här veckan än att jag sov över med Emmy på fredagen och vi var uppe jätte sent och kolla på film och i går var det jätte tråkit väder ute så vi titta på film hela dagen men nu sitter jag och räknar mia pengar för ja håller på att spara för att jag ska kanske få följa med Emma och hennes familj till varberg och då ska vi handla på ullared! Men nu har jag inget mer att berätta så jag kommer mee dagens planer lite senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela