Sofia

sorry bloggläsare!

Publicerad 2012-03-28 18:50:35 i - Life of Sofia,

för dålig uppdatering!! men jag orkade inte blogga en vi gjorde inte så mycke hos Emma än att dricka arm chocklad med marsmellows och sen var i inne på datorn och sen skulle jag hem så jag cyckla hem i regn och då var jag jätte blött men sen satt jag inne än stund och sen gick jag ut och satte på min korg på cyckeln som mamma hadde bytt idag!! och nu sitter jag här och fixar med överraskningen!! men aja vi hörs sen!! Hejdå!!

arkiv!!

Kommentarer

Postat av: josefines.se

Publicerad 2012-03-28 19:00:52

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela